Adzaagt staat voor kwaliteit, kennis, service en persoonlijk contact. Door goed naar je te luisteren, worden we elke dag een beetje beter. Zo blijft Ad zich ontwikkelen. En weet je wat? We halen letterlijk alles uit de kast om jou dat écht te laten ervaren! Vind het antwoord op je vraag op onze FAQ-pagina. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact op met Ad, hij helpt je graag verder.

Wat is de minimale stuksprijs?

expand_more expand_less

Wil je weten wat de prijs is van het plaatmateriaal in het formaat dat je nodig hebt? Via de online zaagservice zie je na het invoeren van de maten direct de prijs in het scherm verschijnen. De minimale prijs voor het doen van een bestelling is €2,50.

Kan ik de reststukken van een gezaagde plaat ontvangen?

expand_more expand_less

Uiteraard! In de zaagservice kom je het vinkje ‘Reststukken ook meeleveren’ tegen. Als je dit aan vinkt, zorgt Ad ervoor dat je de reststukken ook ontvangt.

Het materiaal is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

expand_more expand_less

Vanzelfsprekend is het nooit de bedoeling dat jouw bestelling beschadigd bij je bezorgd wordt. We lossen het graag voor je op. Stuur een mail naar klantenservice@adzaagt.nl met foto’s van het beschadigde product. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact op voor een passende oplossing.

Is de zichtkwaliteit hetzelfde als op de foto?

expand_more expand_less

De productfoto’s op de verschillende productpagina’s geven weer hoe het materiaal eruit ziet. Je kan er daarom vanuit gaan dat het materiaal gelijk is aan de foto die getoond wordt. Echter, hout is een natuurproduct en wordt uit verschillende bomen vervaardigd. Hierdoor heeft elk hout zijn eigen karakter en daarom kan het eindproduct er ietsje anders uitzien.

Hoe plaats ik een bestelling?

expand_more expand_less

Informatie over het plaatsen van een bestelling vind je hier

Ik wil een plaat bestellen wat de maximale plaatafmeting overschrijdt. Wat moet ik doen?

expand_more expand_less

Soms komt het voor dat de aangegeven plaatafmeting groter is dan dat je kan aangeven in de zaagmodule. De lengte of breedte van de plaat is dan te groot voor onze bezorging. Ad helpt je daarom graag verder en stelt een prijsopgave op maat voor je op. Neem contact met ons op en Ad informeert je over de mogelijkheden.

Kan ik een sample / monster / staal bestellen?

expand_more expand_less

Bij Adzaagt kan je een sample aanvragen. Zo kan je het materiaal eerst voelen en zien of het is wat je zoekt! Een sample is van willekeurige grootte en van een willekeurige dikte. De kosten hiervan zijn €2,50 per stuk en hiervoor hoef je geen verzendkosten te betalen. Stuur een mail naar klantenservice@adzaagt.nl met het product waar je een staal van wenst te ontvangen. 

Ik ben op zoek naar advies. Kan ik daarvoor contact met jullie opnemen?

expand_more expand_less

Uiteraard, Ad helpt je graag! Voor jouw project moet immers alles kloppen toch? Laat vooral van je horen via telefoon of e-mail, dan kunnen we je adviseren in de keuze voor het beste plaatmateriaal voor jouw klus. Wist je trouwens dat we ook een klusblog hebben? Heel handig als je inspiratie op wilt doen of op zoek bent naar tips & tricks.

Waar kan ik terecht met een klacht?

expand_more expand_less

Is er iets misgegaan of niet verlopen volgens jouw verwachting? Uiteraard doen we ons uiterste best om dat te voorkomen. Je kunt je klacht over onze producten of onze dienstverlening mailen naar klantenservice@adzaagt.nl. We zullen dan zo snel mogelijk inhoudelijk reageren, maar uiterlijk binnen twee werkdagen na ontvangst van de klacht.

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

expand_more expand_less

Jazeker! Nadat je je bestelling hebt afgerond, de betaling ontvangen is en Ad jouw bestelling gecontroleerd heeft, sturen wij een definitieve orderbevestiging per e-mail.

Hoe weet ik of mijn bestelling geaccepteerd is?

expand_more expand_less

Na het afronden van de bestelling, de ontvangst van de betaling en na controle van Ad sturen we jou een definitieve orderbevestiging per e-mail. Zo weet je dat jouw bestelling in behandeling is.

Kan ik ook bestellen zonder te registreren?

expand_more expand_less

Uiteraard! Nadat je het gewenste plaatmateriaal besteld hebt, kan je ervoor kiezen om een account aan te maken of om verder te gaan als gast zonder je te registreren. Het advies van Ad is om wel een account aan te maken, zodat je de bestellingen uit het verleden nog terug kunt zien voor je volgende klus!

Ik heb een spoedbestelling, wat moet ik doen?

expand_more expand_less

Wil je het plaatmateriaal sneller ontvangen dan onze reguliere levertijd? Neem dan contact op met Ad over de gewenste leverdatum. In veel gevallen kunnen we het materiaal sneller leveren.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

expand_more expand_less

Standaard zijn alle genoemde prijzen op de website inclusief 21% BTW. In de winkelwagen zie je de totaalprijs zowel inclusief als exclusief 21% BTW.

Ik kan mijn bestelling niet voltooien, wat kan ik doen?

expand_more expand_less

Ad doet zijn uiterste best om op elke internetbrowser goed te functioneren. Hij controleert dit daarom ook vaak. Wil het bestellen toch niet lukken? Neem dan contact met ons op. Ad kan je dan aangeven of er een storing bekend is en kan je direct helpen met het bestellen van de juiste plaat voor jouw klus.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ben nog iets vergeten. Kan ik dat nog toevoegen?

expand_more expand_less

Ojee! Gelukkig vergeet iedereen wel eens iets. Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar klantenservice@adzaagt.nl. Ad zal dan beoordelen of de bestelling al is verwerkt en of de bestellingen nog samengevoegd kunnen worden. Vergeet je niet het ordernummer te vermelden?

Ik wil na betaling nog iets wijzigen in mijn bestelling, kan dat?

expand_more expand_less

Neem direct contact met ons op door Ad een mailtje te sturen of door ons te bellen. Ad zal dan beoordelen of de bestelling al is verwerkt en of er nog wijzigingen mogelijk zijn. Vergeet je niet het ordernummer te vermelden?

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

expand_more expand_less

Is de levertijd al verstreken en heb je je bestelling nog niet ontvangen? Dat is vervelend! Neem zo snel mogelijk contact op met Ad en hij helpt je verder om te kijken wat er aan de hand is en om je een passende oplossing te bieden.

Kan ik betalen via iDEAL?

expand_more expand_less

Beschik je over een Nederlandse betaalrekening? Dan kan je gebruik maken van iDEAL. Bij deze betaalmethode schakel je tijdens het bestelproces over naar je eigen bank. In de beveiligde omgeving van je eigen bank kan je vervolgens de betaling voltooien.

Kan ik achteraf / op rekening betalen?

expand_more expand_less

Helaas is het niet mogelijk om op rekening bij ons te kopen. Na het plaatsen van je bestelling dien je direct de betaling te voldoen. Je betaling is de bevestiging voor het ontvangen van je definitieve bestelling.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

expand_more expand_less

Standaard zijn alle genoemde prijzen op de website inclusief 21% BTW. In de winkelwagen zie je de totaalprijs zowel inclusief als exclusief 21% BTW.

Is het veilig om te betalen op de webshop van Adzaagt?

expand_more expand_less

Ad vindt het belangrijk dat de betaling veilig gebeurd. Daarom maakt Adzaagt gebruik van de betrouwbare betaalservice van PAY. Dit is volledig gecontroleerd en compliant, waardoor je veilig en vertrouwd kan betalen.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

expand_more expand_less

Kan je niet wachten om snel met je klus te beginnen? Je mag je bestelling ook bij ons ophalen op onze vestiging in Heemskerk. Nadat je de definitieve orderbevestiging ontvangen hebt, gaan we de bestelling verwerken. Als jouw bestelling afgerond is, ontvang je van ons bericht. Hierin staat wanneer je jouw bestelling bij ons kan ophalen. Onze vestiging is geopend van 08:00 uur tot 17:00 uur. Je bestelling dezelfde dag nog afhalen? Neem dan contact op met Ad en hij zal je informeren over de mogelijkheden.

Staat mijn bestelling klaar als ik dit kom afhalen?

expand_more expand_less

Uiteraard! Jouw complete bestelling ligt klaar wanneer je dit komt afhalen. Ad helpt je met het pakken en inladen van je plaatmateriaal.

Wat zijn de bezorg- en of verzendkosten?

expand_more expand_less

De verzendkosten voor een kleine bestelling (<30 kg) is €9,95. De verzendkosten voor een middelgrote bestelling (30-50 kg) is €19,95 en voor grote bestellingen (>50 kg) bedraagt dit €34,95.  De verzendkosten zijn excl. BTW. In de winkelwagen kan je zien wat de uiteindelijke bezorgkosten zijn.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

expand_more expand_less

Adzaagt rekent standaard 2-5 werkdagen als levertijd. Het kan zijn dat je een product besteld hebt met een langere levertijd, deze informatie wordt weergegeven bij de productinformatie.

Kan ik een tijdsindicatie van bezorging ontvangen?

expand_more expand_less

De bezorging van een grote bestelling gebeurt met een grote vrachtwagen, hierdoor is het lossen slecht te voorspellen. Daardoor is het lastig om een tijdsindicatie te geven. Wel kan Ad jou de werkdag (ma t/m vr) voor levering informeren omtrent het dagdeel (’s ochtends of ’s middags). Ook is het mogelijk dat Ad jou een half uur voor levering belt. Dit kan je aangeven bij het plaatsen van je bestelling

Wat is de service bij bezorgen?

expand_more expand_less

Ad levert jouw bestelling verpakt en wel tot aan de drempel van jouw huis.

Bezorgen jullie mijn bestelling in heel Nederland?

expand_more expand_less

We leveren standaard door heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen

expand_more expand_less

Jazeker! Bij het plaatsen van je bestelling kan je aangeven of het leveradres anders is dan het factuuradres.

Kan ik na ontvangst van het materiaal mijn bestelling nog retourneren?

expand_more expand_less

Helaas is het niet mogelijk wanneer je het plaatmateriaal in huis hebt om dit te retourneren. Een bestelling wordt voor elke klant op maat gezaagd, heeft een bepaalde kleur of is reeds verwerkt.

Kan ik mijn bestelling, als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

expand_more expand_less

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Bekijk voor meer informatie onze algemene voorwaarden. De bestelling kan niet geretourneerd worden als deze zijn beschadigd, voor de klant op maat is gezaagd of geheel of gedeeltelijk zijn verwerkt.

Krijg ik mijn factuur automatisch per e-mail verstuurd?

expand_more expand_less

Na controle van je bestelling ontvang je de definitieve orderbevestiging. Dit is tevens de factuur. Heb je een vraag over een ontvangen factuur? Stuur dan een mail naar klantenservice@adzaagt.nl.

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe vraag ik een nieuw wachtwoord aan?

expand_more expand_less

Als je al een account bij Adzaagt hebt, maar je wachtwoord vergeten bent, kan je klikken op ‘wachtwoord vergeten’. Je ontvangt dan een nieuw wachtwoord op het e-mailadres dat bij Ad bekend is.

Ik wil de verzending van de nieuwsbrief stopzetten. Hoe doe ik dat?

expand_more expand_less

Adzaagt verstuurd zijn nieuwsbrieven via Mailchimp. Onderaan de nieuwsbrief vind je de tekst ‘afmelden voor de nieuwsbrief’. Jouw e-mailadres wordt dan automatisch uit de mailinglijst gehaald.