Klusadvies

Je wilt natuurlijk zo lang mogelijk genieten van jouw eigen project en met producten van Ad weet je dat je kiest voor hout van goede meubelmakers kwaliteit. Duurzame materialen met een lange levensduur. Mocht er iets mis zijn gegaan bij jouw bestelling, neem dan zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.

Waar kan ik terecht met een klacht?

expand_more expand_less

Is er iets misgegaan of niet verlopen volgens jouw verwachting? Uiteraard doen we ons uiterste best om dat te voorkomen. Je kunt je klacht over onze producten of onze dienstverlening mailen naar [email protected]. Doe dit wel binnen 3 dagen na levering van de order. We zullen dan zo snel mogelijk inhoudelijk reageren, maar uiterlijk binnen twee werkdagen na ontvangst van de klacht.

Is Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Het materiaal is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

expand_more expand_less

Vanzelfsprekend is het nooit de bedoeling dat jouw bestelling beschadigd bij je bezorgd wordt. We lossen het graag voor je op. Stuur een mail naar [email protected] met foto’s van het beschadigde product. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact op voor een passende oplossing.

Mijn bestelling is afgeleverd met schade, wat nu?

expand_more expand_less

Wat vervelend dat jouw bestelling niet in goede orde is bezorgd! Wij doen altijd ons best om jouw order goed af te leveren. Uiteraard proberen wij altijd te zorgen voor een passende oplossing. Neem bij schade zo spoedig mogelijk dan wel binnen drie dagen na levering contact op met onze klantenservice. Stuur ook duidelijke foto's mee zodat we meteen voor je aan de gang kunnen.