Klusadvies

Bestellen en betalen kan heel makkelijk op Adzaagt.nl. Volg deze link om meer te weten te komen over onze werkwijze. Kijk hieronder voor een antwoord op al je andere vragen over bestellen betalen.

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

expand_more expand_less

Alle producten zijn op voorraad, de levertijd kan per product verschillen. Wil je het product in minder dan twee werkdagen in huis hebben? Neem dan contact op met Ad over de gewenste leverdatum. In veel gevallen kunnen we het materiaal sneller leveren.

Wat is de minimale stuksprijs?

expand_more expand_less

Wil je weten wat de prijs is van het plaatmateriaal in het formaat dat je nodig hebt? Via de online zaagservice zie je na het invoeren van de maten direct de prijs in het scherm verschijnen. De minimale prijs voor het doen van een bestelling is €2,50.

Kan ik de reststukken van een gezaagde plaat ontvangen?

expand_more expand_less

Uiteraard! In de zaagservice kom je het vinkje ‘Reststukken ook meeleveren’ tegen. Als je dit aan vinkt, zorgt Ad ervoor dat je de reststukken ook ontvangt. Ook als je geen restmateriaal wilt hebben dan zorgen wij dat het materiaal alsnog een tweede leven krijgt. Wij doneren dit onder andere aan het Hout- en Meubileringscollege waar dit gebruikt wordt door toekomstige meubelmakers.

Hoe plaats ik een bestelling?

expand_more expand_less

Informatie over het plaatsen van een bestelling vind je hier

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

expand_more expand_less

Jazeker! Nadat je je bestelling hebt afgerond, de betaling ontvangen is en Ad jouw bestelling gecontroleerd heeft, sturen wij een definitieve orderbevestiging per e-mail.

Hoe weet ik of mijn bestelling geaccepteerd is?

expand_more expand_less

Na het afronden van de bestelling, de ontvangst van de betaling en na controle van Ad sturen we jou een definitieve orderbevestiging per e-mail. Zo weet je dat jouw bestelling in behandeling is.

Kan ik ook bestellen zonder te registreren?

expand_more expand_less

Uiteraard! Nadat je het gewenste plaatmateriaal besteld hebt, kan je ervoor kiezen om een account aan te maken of om verder te gaan als gast zonder je te registreren. Het advies van Ad is om wel een account aan te maken, zodat je de bestellingen uit het verleden nog terug kunt zien voor je volgende klus!

Ik heb een spoedbestelling, wat moet ik doen?

expand_more expand_less

Wil je het plaatmateriaal sneller ontvangen dan onze reguliere levertijd? Neem dan contact op met Ad over de gewenste leverdatum. In veel gevallen kunnen we het materiaal sneller leveren.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief BTW?

expand_more expand_less

Standaard zijn alle genoemde prijzen op de website inclusief 21% BTW. In de winkelwagen zie je de totaalprijs zowel inclusief als exclusief 21% BTW.

Ik kan mijn bestelling niet voltooien, wat kan ik doen?

expand_more expand_less

Ad doet zijn uiterste best om op elke internetbrowser goed te functioneren. Hij controleert dit daarom ook vaak. Wil het bestellen toch niet lukken? Neem dan contact met ons op. Ad kan je dan aangeven of er een storing bekend is en kan je direct helpen met het bestellen van de juiste plaat voor jouw klus.

Ik heb een bestelling geplaatst maar ben nog iets vergeten. Kan ik dat nog toevoegen?

expand_more expand_less

Ojee! Gelukkig vergeet iedereen wel eens iets. Stuur zo snel mogelijk een e-mail naar [email protected]. Ad zal dan beoordelen of de bestelling al is verwerkt en of de bestellingen nog samengevoegd kunnen worden. Vergeet je niet het ordernummer te vermelden?

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

expand_more expand_less

Is de levertijd al verstreken en heb je je bestelling nog niet ontvangen? Dat is vervelend! Neem zo snel mogelijk contact op met Ad en hij helpt je verder om te kijken wat er aan de hand is en om je een passende oplossing te bieden.

Hoe kan ik betalen?

expand_more expand_less

Beschik je over een Nederlandse betaalrekening? Dan kan je gebruik maken van iDEAL. Bij deze betaalmethode schakel je tijdens het bestelproces over naar je eigen bank. In de beveiligde omgeving van je eigen bank kan je vervolgens de betaling voltooien.

Verder kun je bij Ad betalen via een bankoverschrijving, bancontact of Paypal. Mis je een betaalmethode, laat het ons dan even weten.

Kan ik achteraf / op rekening betalen?

expand_more expand_less

Helaas is het niet mogelijk om op rekening bij ons te kopen. Na het plaatsen van je bestelling dien je direct de betaling te voldoen. Je betaling is de bevestiging voor het ontvangen van je definitieve bestelling.

Is het veilig om te betalen op de webshop van Adzaagt?

expand_more expand_less

Ad vindt het belangrijk dat de betaling veilig gebeurd. Daarom maakt Adzaagt gebruik van de betrouwbare betaalservice van PAY. Dit is volledig gecontroleerd en compliant, waardoor je veilig en vertrouwd kan betalen.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

expand_more expand_less

Kan je niet wachten om snel met je klus te beginnen? Je mag je bestelling ook bij ons ophalen op onze vestiging in Heemskerk. Nadat je de definitieve orderbevestiging ontvangen hebt, gaan we de bestelling verwerken. Als jouw bestelling afgerond is, ontvang je van ons bericht. Hierin staat wanneer je jouw bestelling bij ons kan ophalen. Onze vestiging is geopend van 08:00 uur tot 17:00 uur. Je bestelling dezelfde dag nog afhalen? Neem dan contact op met Ad en hij zal je informeren over de mogelijkheden.

Krijg ik mijn factuur automatisch per e-mail verstuurd?

expand_more expand_less

Na controle van je bestelling ontvang je de definitieve orderbevestiging. Dit is tevens de factuur. Heb je een vraag over een ontvangen factuur? Stuur dan een mail naar [email protected].