Klusadvies

De laatste stap voordat jij aan de gang kan met jouw klusproject. Heb je vragen over de bezorging van jouw bestelling of kom je jouw bestelling ophalen, maar wil je graag weten hoe dit werkt? Ad probeert jouw vragen zo goed mogelijk te beantwoorden.

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?

expand_more expand_less

Jazeker! Nadat je je bestelling hebt afgerond, de betaling ontvangen is en Ad jouw bestelling gecontroleerd heeft, sturen wij een definitieve orderbevestiging per e-mail.

Hoe weet ik of mijn bestelling geaccepteerd is?

expand_more expand_less

Na het afronden van de bestelling, de ontvangst van de betaling en na controle van Ad sturen we jou een definitieve orderbevestiging per e-mail. Zo weet je dat jouw bestelling in behandeling is.

Ik heb een spoedbestelling, wat moet ik doen?

expand_more expand_less

Wil je het plaatmateriaal sneller ontvangen dan onze reguliere levertijd? Neem dan contact op met Ad over de gewenste leverdatum. In veel gevallen kunnen we het materiaal sneller leveren.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen, wat moet ik doen?

expand_more expand_less

Is de levertijd al verstreken en heb je je bestelling nog niet ontvangen? Dat is vervelend! Neem zo snel mogelijk contact op met Ad en hij helpt je verder om te kijken wat er aan de hand is en om je een passende oplossing te bieden.

Kan ik mijn bestelling ophalen?

expand_more expand_less

Kan je niet wachten om snel met je klus te beginnen? Je mag je bestelling ook bij ons ophalen op onze vestiging in Heemskerk. Nadat je de definitieve orderbevestiging ontvangen hebt, gaan we de bestelling verwerken. Als jouw bestelling afgerond is, ontvang je van ons bericht. Hierin staat wanneer je jouw bestelling bij ons kan ophalen. Onze vestiging is geopend van 08:00 uur tot 17:00 uur. Je bestelling dezelfde dag nog afhalen? Neem dan contact op met Ad en hij zal je informeren over de mogelijkheden.

Staat mijn bestelling klaar als ik dit kom afhalen?

expand_more expand_less

Uiteraard! Jouw complete bestelling ligt klaar wanneer je dit komt afhalen. Ad helpt je met het pakken en inladen van je plaatmateriaal.

Wat zijn de bezorg- en of verzendkosten?

expand_more expand_less

De verzendkosten in Nederland (exclusief waddeneilanden) bedragen: € 54,95. De verzendkosten zijn incl. BTW. In de winkelwagen wordt dit bedrag toegevoegd aan de totaalkosten.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

expand_more expand_less

Adzaagt rekent standaard 5-10 werkdagen als levertijd. Het kan zijn dat je een product besteld hebt met een langere levertijd, deze informatie wordt weergegeven bij de productinformatie. Mocht je bij een ons een bestelling geplaatst hebben dan geven wij jou zo spoedig mogelijk een indicatie van de leverdatum.

Kan ik een tijdsindicatie van bezorging ontvangen?

expand_more expand_less

De bezorging van een grote bestelling gebeurt met een grote vrachtwagen, hierdoor is het lossen slecht te voorspellen. Daardoor is het lastig om een tijdsindicatie te geven. Wel kan Ad jou de werkdag (ma t/m vr) voor levering informeren omtrent het dagdeel (’s ochtends of ’s middags). Ook is het mogelijk dat Ad jou een half uur voor levering belt. Dit kan je aangeven bij het plaatsen van je bestelling

Wat is de service bij bezorgen?

expand_more expand_less

Ad levert jouw bestelling als stukgoed tot aan de drempel van jouw huis. Wij voeren de levering zoveel mogelijk zelf uit waardoor u verzekerd bent van de hoogste kwaliteit en een vriendelijke bezorger. Wij lossen elk paneel met de hand. Het is daarom noodzakelijk dat er iemand aanwezig is om het materiaal aan te nemen en waar nodig te helpen tillen.

Bezorgen jullie mijn bestelling in heel Nederland en België?

expand_more expand_less

We leveren standaard door heel Nederland met uitzondering van de Waddeneilanden. In België leveren wij sinds kort niet meer met ons eigen transport. Mocht je dit toch wensen kan je altijd even contact opnemen. Dan kunnen we samen op zoek naar een mogelijkheid.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen

expand_more expand_less

Jazeker! Bij het plaatsen van je bestelling kan je aangeven of het leveradres anders is dan het factuuradres.

Bezorgen jullie ook in België?

expand_more expand_less

Sinds kort leveren wij niet meer in België. Mocht dit toch gewenst zijn kunt u altijd even contact opnemen zodat we samen op zoek kunnen naar een mogelijkheid.