Klusadvies

Bij Adzaagt.nl weten we dat er weleens iets mis kan gaan. Ad zal altijd proberen om dit zo goed mogelijk op te lossen. Heb per ongeluk een verkeerde order geplaatst die je zou willen annuleren of waarvan je het materiaal zou willen wijzigen? Hieronder vind je een overzicht met de meest gestelde vragen over het retourneren of annuleren van jouw bestelling.

Waar kan ik terecht met een klacht?

expand_more expand_less

Is er iets misgegaan of niet verlopen volgens jouw verwachting? Uiteraard doen we ons uiterste best om dat te voorkomen. Je kunt je klacht over onze producten of onze dienstverlening mailen naar [email protected]. Doe dit wel binnen 3 dagen na levering van de order. We zullen dan zo snel mogelijk inhoudelijk reageren, maar uiterlijk binnen twee werkdagen na ontvangst van de klacht.

Is Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Het materiaal is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

expand_more expand_less

Vanzelfsprekend is het nooit de bedoeling dat jouw bestelling beschadigd bij je bezorgd wordt. We lossen het graag voor je op. Stuur een mail naar [email protected] met foto’s van het beschadigde product. We nemen dan zo spoedig mogelijk contact op voor een passende oplossing.

Kan ik na ontvangst van het materiaal mijn bestelling nog retourneren?

expand_more expand_less

Retourneren bij Ad is niet altijd mogelijk. In de volgende gevallen geldt dat een bestelling niet kan worden geretourneerd:

  • Producten die door Adzaagt tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument
  • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn
  • Producten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden

Kan ik mijn bestelling, als ik deze al betaald heb, nog annuleren?

expand_more expand_less

Je hebt het recht om binnen een termijn van 14 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. Bekijk voor meer informatie onze algemene voorwaarden. De bestelling kan niet geretourneerd worden als deze zijn beschadigd, voor de klant op maat is gezaagd of geheel of gedeeltelijk zijn verwerkt.

Wat zijn de retourneringskosten?

expand_more expand_less

De kosten voor het terugzenden van een bestelling komen voor rekening van de klant. De kosten voor retournering bedragen € 45,- + 20% van de

prijs van de aanvankelijk gekochte en vervolgens geannuleerde goederen

Gelden er uitzonderingen op retourneren?

expand_more expand_less

Retourneren bij Ad is niet altijd mogelijk. In de volgende gevallen geldt dat een bestelling niet kan worden geretourneerd:

  • Producten die door Adzaagt tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument
  • Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn
  • Producten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden

Mijn bestelling is afgeleverd met schade, wat nu?

expand_more expand_less

Wat vervelend dat jouw bestelling niet in goede orde is bezorgd! Wij doen altijd ons best om jouw order goed af te leveren. Uiteraard proberen wij altijd te zorgen voor een passende oplossing. Neem bij schade zo spoedig mogelijk dan wel binnen drie dagen na levering contact op met onze klantenservice. Stuur ook duidelijke foto's mee zodat we meteen voor je aan de gang kunnen. 

Hoe kan ik mijn bestelling het beste retourneren?

expand_more expand_less

Neem allereerst contact op met onze klantenservice. Zij kunnen jou helpen met alle vragen en zullen jou zo goed mogelijk van dienst zijn.

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik mijn bestelling annuleer?

expand_more expand_less

Wij storten het volledige aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten , zo snel mogelijk en in ieder geval niet later dan 5 dagen na herroeping terug. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen. Om het proces te versoepelen vragen wij je altijd om jouw bankgegevens naar [email protected] te sturen.